Knihy
V tejto časti Vám chcem poskytnúť informácie o niekoľkých užitočných knihách o marketingovej komunikácii, ktoré Vám pomôžu pri štúdiu.
Marketing kulturního dědictví a umění
- táto kniha sa zaoberá artmarketingom a umením marketingu, segmentáciou návštevníkov, partnerov a sponzorov, rozhodovaním a správaním návštevníka, produktom, cenou, distribúciou kultúrneho dedičstva, umením a kreativitou v marketingovej komunikácii, marketingovému výskumu v sektore kultúrneho dedičstva, sponzoringom a komerčnom výstavníctve
Marketing služeb - efektivně a moderně
- táto kniha pojednáva o špecifikách marketingu služieb a efektívnom výskume, strategickom plánovaní a riadení produktu služieb, moderných nástrojoch marketingovej komunikácie
Marketingová komunikace
- táto kniha slúži pre študentov ako skriptá
Komunikační dovednosti v praxi
- praktická kniha zo súvisiaceho odboru - masovej komunikácie vysvetľujúca spôsoby správania v rôznych komunikačných situáciách
Průvodce úspěšnou komunikací
- ďalšia praktická kniha, pojednáva o písomnej komunikácii v praxi, komunikácii organizácie - public relations a o verbálnej a neverbálnej komunikácii
Lesly's Handbook of Public Relations and Communications
- táto príručka vysvetľuje princípy fungovania public relations a komunikácie
Marketing Communications
- táto kniha sa zaoberá minulosťou a prítomnosťou marketingovej komunikácie a zakladnými princípmi
Direct Marketing Guide to Canada
- táto kniha sa zaoberá direct marketingom v Kanade